onsdag 3 april 2013

Garn & choklad

Det är en trevlig kombination och också namnet på ett byte som Stickamera arrangerar. Det går ut på att man får en adress till en person som man skickar garn och choklad till, enligt vissa regler, och sedan får jag i min tur samma sak från en annan person.

Det roliga är att man inte vet vem personen är utan man får bara adressen. Personen ifråga har fått tala om olika preferenser vad gäller garn, färger m.m.
Nu ligger mitt paket färdigt att skickas iväg till Dalarna, men då krånglar Postens server, så att jag inte kan skicka iväg det. Grrrrr....

Jag brukar numera skicka med Skicka Lätt, ett bra sätt att veta vart paketet tar vägen. Man kan spåra det och det kommer garanterat fram dagen efter. Tyvärr har det hänt allt för många gånger att saker försvunnit för mig i posthanteringen, så därför tycker jag att Skicka Lätt är ett sätt.

En liten klänning till en brudnäbb, som tyvärr försvann i posthanteringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar