tisdag 14 maj 2013

Migrändag


07.23 vaknar och det känns som om huvudet krackelerat. Försöker somna om
07.45 sätter mig upp på sängkanten och försöker slappna av. Går upp.Petar i mig min antibiotika och värktabletter. Mår illa
08.30 Sigge kommer, skäller och det skär i huvudet. Sätter mig i soffan och ser morgon-TV (som jag aldrig ser annars). Surfar lite på datorn
10.17 Fryser. Tar på sockor och olle och lägger mig sängen igen och försöker slappna av. Posten kommer och Sigge sprätter upp och skäller som bindgalen.
12.26 Vaknar och känner mig mycket bättre. Huvudet ömmar mer än värker. Går ut med Sigge och det regnar, men det känns lättare att andas och huvudet sitter där det ska
13.15 Försöker äta lite lunch och det går bra. Känns som träningsvärk i huvudet och axlarna.

Resten av dagen blir det stillsamma aktiviteter och inga snabba rörelser.




2 kommentarer: