onsdag 9 november 2016

Onsdagen efter tisdagen...

...när jag vaknade, läste i mobilen på DN:s sida och sa högt: Va??? F-n också!
Ja, det gällde förstås valresultatet i USA!
Gick upp och lagade till mitt smörkaffe och slog på Nyhetsmorgon lagom till Trumps segertal!
Jag bara tar mig för pannan!

Nu sitter jag här med en brinnande huvudvärk och värkande axlar efter att ha suttit vid symaskinen flera dagar i sträck inför hantverksmässan "Fingrar kan", som går av stapeln i Höganäs nu på lördag och söndag.


Jag har stickat pulsvärmare med och utan paljetter, sytt 38 nya mössor och sytt några fodrade linneväskor. Det vanliga sortimentet ska också med: stickade halskragar i alpacka, sjalar, linnekassar och förstås lite linnekläder.
Det blir nog kul med en liten roadtrip till Skåne!

1 kommentar:

  1. Vi var nog många som kände det så .., det var ungefär som när Palme var skjuten .., man trodde knappt sina öron! Lycka till med försäljningen nu!

    SvaraRadera