måndag 13 september 2010

Hjälp??

Idag lade jag ut den här annonsen på Grannar.se

Ann Bergström erbjuder hjälp i Göteborg med Hantverkare & reparation, Heminredning & handarb. - Grannar.se
Har dragkedjan i favoritjeansen gått sönder? Eller har jackfickan fått hål?
Behöver du hjälp med att lägga upp,lägga ner, sy in eller sy ut?

Jag lagar, ändrar och byter:
* blixtlås i favoritjeansen
* nytt foder i jackan
* lägger upp och ner kjolar och byxor
och stickade plagg
Ja, det mesta!

Jag har sytt och stickat i flera år och har stor erfarenhet av textilt arbete.

Om du behöver syhjälp av något slag - då har du kommit rätt - nämligen till mig.

Skicka mig ett mail och berätta vad jag kan hjälpa dig med.

5 kommentarer:

  1. Bra! Skulle bett sonen ringa dig istället för att jag flänger upp o fållar gardiner...

    SvaraRadera
  2. Synd att du bor så långt bort bara, annars hade jag anlitat dig direkt!

    Min dotter fick två jättebra långsiktiga barnvaktsjobb via grannar.se

    SvaraRadera
  3. baraträdgård:
    Ja, det skulle du!!!

    Maj: Det är riktigt synd. Men du kanske hittar nån på lite närmre håll?

    SvaraRadera
  4. Vilken genialisk idé! Å det måste ju finnas miljoner människor som liksom jag, har sytummen mitt i handen!! Önskar jag hade bott närmare..

    Varm kram... och tänk vilken helt fantastisk människa du är! Att kunna hjälpa andra på det här sättet...! (Fast förvånad är jag jag inte - jag vet ju din omtanke om andra!)

    SvaraRadera
  5. Så bra hoppas att du får och göra.
    Alla sätt är bra....
    Må gott
    Eva

    SvaraRadera