fredag 24 september 2010

Helg

Nu kommer helgen igen och jag ska bara göra roliga saker. Lördag förmiddag är det första repetitionen med kören och "Juloratoriet"! Det ska bli väldigt kul och spännande. Jag känner inte en kotte i kören och jag vet knappt var kyrkan ligger, men det ska nog ordna sig. Fyra timmar ska vi repa och sedan ska jag vara hundvakt till storpudeln Addis. Matte ska nämligen gå på fest och vara ute och härja på natten.

Söndagen ska Addis matte och jag tillbringa i Borås och gå på Syfestivalen i flera timmar. Det har jag sett fram emot länge. Men jag kanske inte ska köpa nåt...garn...kanske inte...så mycket...kanske bara lite...men bara om jag ser nåt riktigt fint...

4 kommentarer:

  1. Välkommen till Borås A!

    Misstänker att det kan bli något litet inköp... ;)
    Hoppas att det blir ett bra evenemang på Åhaga för er som besöker det.

    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack!
    Det kommer att bli jätteroligt! Och kanske,! kanske blir nåt litet...det är väl nästan oundvikligt

    SvaraRadera
  3. Tack, tack!
    Det kommer att bli jätteroligt! Och kanske,! kanske blir nåt litet...det är väl nästn oundvikligt

    SvaraRadera
  4. Hur gick det med örat? Ha en mysig dag imorgon, min vän.

    Varmaste kramen.. alltid!

    SvaraRadera