måndag 11 oktober 2010

Slogan eller ...


8 kommentarer:

  1. Tack! Jag satt länge och pillade med det! Visitkorten ska jag ha med mig på mässan.

    SvaraRadera
  2. En riktigt fullträff slogan! Just för att den andas stolthet, det gillar jag.

    Det finns en tjej på mitt jobb, hon är ungefär lika bred som hon är lång, liksom fyrkantig. Men hon går med stolthet. Magen först och sen hon. Det ser så himla härligt ut! Hon gör det väldigt tydligt att alla inte skäms över att vara tjocka.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du tycker det! Alla som är överviktiga vet ju om det och jag tycker det blir så fånigt att kalla det "rundnätt, storvuxen" m.m. och det kan man väl också få vara stolt över och inte behöva gömma sig i nån vidrig grå-brun-beige syntetklänning, som man bara svettas i.

    SvaraRadera
  4. Jag håller helt med, snygga! det kan inte gå annat än bra.
    Jag gömmer mig inte, men det är lite småsvårt emellanåt att hitta vad jag vill ha i klädväg eftersom jag gillar färgstarka kläder, men så brukar jag köpa, när jag är i DK. Där finns det affärer bara med stora kläder, super för mig.

    SvaraRadera
  5. Samtal:
    Danskarna är outstanding när det gäller rolig och fräck design. Men snart kan du hitta dem i Sverige också =)

    SvaraRadera
  6. Helt rätt!! Jättefint visitkort och riktigt fyndig "slogan". Riktigt bra att kunna få fram affärsidén kort och koncist och så prick på. Ser fram emot att träffa dig över en fika och få höra allt om mässan. Kramis

    SvaraRadera
  7. Spännande.
    och visst är de gott med choklad
    må väl
    eva

    SvaraRadera