lördag 9 maj 2015

Paket och Therese

Idag fanns det ett paket att hämta och i det var det vinsten ifrån fina lotteriförestånderskan - den fina blomman "Blomman för dagen" och en bonus!!! Tomatplanta - men vad kan det vara för sort, tro?
Tyvärr hade slingerväxten tappat ena hjärtbladet och jag håller tummarna för att den ska klara sig ändå.
Tusen tack för paketet!
Någon var mest intresserad av att kolla om man kunde rymmas i lådan,
men det gick inte alls trots många och ihärdiga försök






Idag var det också dags för lite mera färg i håret.  Som vanligt får Therese, hårkreatören, fullständigt fria händer och idag blev det så här.
Det passar bra till mina turkos glasögon och jag är väldigt nöjd - som vanligt!

9 kommentarer:

  1. Härliga färger! Vilka snygga glasögonbågar, vart har du köpt dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också färgerna! Bågarna har jag köpt på Specsavers för ett par år sedan. Jag vet inte om de fortfarande har dem kvar. Modellen heter Osiris B 16 om du vill leta. De är i turkos titan och väldigt lätta at ha på.

      Radera
  2. Sikke en skøn Lørdag du har haft :) Håber din Søndag bliver lige så dejlig :)

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt det förut och säger det om igen: du är så himla modig! Vi har flera sticklingar .., var du lugn :)

    SvaraRadera
  4. Ps. Jag glömde säga hur glad jag är att du fortsätter att blogga. Jag trivs verkligen här bland dina böcker :) Ds.

    SvaraRadera
  5. Jaja, mod och mod! Roligt är det i alla fall.
    Tyvärr måste jag berätta att blomman för dagen inte blev så gammal.
    idag gick den till sina fäder, men den lilla tomaten tar sig och är så grön och fin.

    SvaraRadera
  6. Jag har inga planer på att sluta blogga, men ibland blir det lite längre uppehåll bara....var du lugn! :-)

    SvaraRadera