tisdag 25 oktober 2011

Åh, en kattong!

5 kommentarer:

  1. Tänk att det är något speciellt med katter och kartonger. Mimmi som vi hade förut var en riktig kattong-katt. Hon kröp ner i allt som gick att krypa ner i.

    Elvis är inte lika galen i kartonger. Däremot ska du se han när han jagar sin svans. Så biter han i den och skriker för att det gör ont och blir förbannad på svansen. Man kan dö av skratt när han håller på så. Ändå är han ju ingen kattunge längre.....:-)

    SvaraRadera
  2. Hihi så söt! Gulliga ljud kissen hade för sig. Och så skönt att få sig ett par små fniss så här på förmiddan!

    SvaraRadera
  3. Cicki:
    Shiva älskar också kartonger. Hon försöker också krypa ner i allt som ser ut som en låda - även små som hon borde se redan på avstånd att den är på tok för liten för henne.
    Katter är så roliga!

    SvaraRadera
  4. hugan:
    Katter har många roliga ljud för sig. Det finns ljud för jag är ensam, jag vill kela, jag myser, jag ser en fågel, jag är arg, jag är rädd osv osv.
    Gå in på Youtube där finns fler roliga filmer med Simon, the cat!

    SvaraRadera
  5. Riktigt kul klipp! Och de beter sig ju faktisk precis så!

    SvaraRadera