tisdag 29 maj 2018

Dagen F

Idag var dagen F som i fysioterapeutbesök och det innan fan fått tofflorna på - med mina mått mätt.
Det blev ett bra besök och nu har jag fått ett bra träningsprogram, bara till mig, som jag ska göra 3 ggr om dagen och då ska det så småningom bli bra i knäna.

Musklerna ska tränas både i låren och i rumpan och sen ska det gås utan smärta i "gåsfoten" och "plica" är tanken.
hon varnade för att det kommer att ta tid innan smärtan släpper helt - kanske upp till 8 veckor - men bara jag märker någon slags förbättring under tiden så blir jag glad!

bildkälla


2 kommentarer:

  1. Skönt när man får tillbaka lite hopp.

    Tänker på dig och hoppas att du blir mycket bättre!

    Kram/Barbro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns mer positivt än på länge, och träningen KAN hjälpa!
      Jag hoppas detsamma för dig!
      Kram

      Radera