lördag 3 juli 2010

Lite fynd från Tradera

Jag är svag för broscher och de här två änglarna kunde jag inte motstå. Den vänstra är rörlig, dvs de tre länkarna som utgör kroppen dinglar hit och dit när man går. Den högra kan man också ha som ett hänge.
En hungrig krokodil fick också komma hem til mig.

Knappar kan jag också gå igång på och är det änglar, så är det svårt att inte frestas.
Små trollsländor har just landat i Göteborg.
Katter är alltid välkomna.

Muterade prästkragar?

Små hjärtan i gummi kan passa till mycket

Glada grodor

Jag gillar också höns och skulle gärna vilja ha några egna, men det är svårt mitt i stan. Dock fann jag en kvinna, som målar akvareller och säljer på Tradera. Klart några höns måste komma till mig.
...och en mallig tupp också...

4 kommentarer:

  1. Så fine sager !
    Akvarellerne er skønne !!
    Jeg har også en svaghed for høns :-)

    SvaraRadera
  2. Tradera är väl det absolut bästa stället att shoppa på? Jättefina saker! Mina favoriter är katterna - of course, men de muterade blommorna och hjärtan i gummi är inte heller så pjåkiga. :-)

    SvaraRadera
  3. Losarina:
    Akvarellerna var såå billiga. Jag tror att tillsammans betalade 125:- och jag är sååå glaed för dem.

    SvaraRadera
  4. finaNina:
    Tradera är toppen. Utan Tradera hade jag inte hittat mina fina armband i tennbroderi eller dig eller min fina ring.
    Jag gillar också katterna skarpt.

    SvaraRadera