torsdag 11 november 2010

Böcker och ett rikt liv.

Idag hittade jag av en slump en bokblogg, som jag tänker följa. Det är egentligen konstigt att jag, som är så intresserad av litteratur, inte läser så många bokbloggar, men nu ska det bli av.
Den heter Bokblomma och verkar väldigt bra. Man kan få lite boktips om inte annat.
Torsdagskvällen ska ägnas åt pengar och "Ett rikare liv". Det är ett seminarium med Charlie Söderberg, som jag ska gå och lyssna på. Ni vet mannen, som var den ene ekonomen i TV-programmet "Lyxfällan" på TV3.
Jag hoppas få lite tips och knep om hur jag får ett rikare liv och mer tid till att ägna mig åt mitt företag "STORARTAT", som sakta men säkert tar form.
På Eget Företag-mässan i Stockholm, köpte jag hans bok och däri låg ett fribiljett till ett av hans seminarier - därav kvällens aktivitet.

UPPDATERING:
Fick en vansinnig huvudvärk och fick avboka kvällen. Ny chans den 12 januari!

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att du gillar min blogg. :)
    Din blogg är verkligen fin och inspirerande! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Linnea, vad roligt att du tycker det! Välkommen åter!

    SvaraRadera