fredag 26 oktober 2012

Idag går det långsamt

Idag är det trögt. Jag är så trött och allt går långsamt. Det här med renovering av lokal och flytt av verksamheten har tagit djupare på mig än vad jag tidigare förstått. Men nu är det snart klart och det ska bli skönt när allt är på plats.
Så här glad blir jag då!
Foto:Cornelia Schmidt
Den här roliga bilden togs vid en träff som hette "Sommarinspiration" i våras och där ett gäng kvinnor fick god plockmat, massage, smink och ett foto med oss hem. Mycket trevligt!

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! :) Perfekt istället för spegel trötta dagar.

    SvaraRadera
  2. Du är som en duracellkanin, Ann och det är väl i inte underligt om batteriet tar slut mellan varven ,-)

    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Kattis:
    Ja, det har du rätt i!

    SvaraRadera
  4. Elisabeth!
    Det var längesedan jag var en duracellkanin, men du har rätt i att jag nog gör mer än jag har ork till då och då!
    Men nu är det snart klart allt och då blir det normalläge igen - hoppas jag.

    SvaraRadera
  5. Inte utan att man blir glad av den bilden!

    SvaraRadera
  6. frktjatlund:
    Det var precis så roligt som det ser ut.

    SvaraRadera
  7. Vilket roligt foto! Jag var hos fotografen nyligen och blev grymt besviken. Alltså, jag fick ihop några foton där det inte syns att jag hållit flinet uppe hur länge som helst innan han tryckte. Han hade bara två versioner av poser, ja, han hade fler på ett papper jag fick se, men jag ville ju varken ligga på golvet eller flaxa med händerna.
    Sen stod han så himla långt bort att han inte såg att halsbandet hamnat fel ibland eller att en hårtuss stod rakt ut...eller när det blev blänk i glasögonen. Jag trodde att han var proffs och kunde få till nåt levande. Typ din bild.

    Utan min man som sköter firmans ekonomi, skulle jag inte kunna en firma. Jag kan skriva fakturor och lägga räkningar i rätt hög. Men sen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, roligt och lite knäpp! Det är inte lätt att bli fotograferad. Det är sällan jag blir nöjd. Jag tycker alltid att jag ser onaturlig ut, fast det är kanske så jag ser ut?
      Jag är heller inget snille vad det gäller ekonomi. Jaag förlitar mig alldeles för mycket på mitt dataprogram och när det fallerar, så.....

      Radera