söndag 25 oktober 2015

Söndagstempo

Idag är det en underbar dag med blå himmel och solsken - om man sitter inne och tittar ut!
Spanar man lite närmare ser man att det är nästan full storm och att de gula höstlöven singlar mer uppåt än neråt.
Jag håller mig inne idag och pillar med min nya telefon och det tar sin lilla tid minsann, Jag blir alltid lika trött av alla beslut och nedladdningar som måste till innan jag får det som jag vill ha det.
Jag har laddat ner min musik och mina ringsignaler och formaterat om SD-kortet och sparat och flyttat och ändrat startsidor och lagt till gadgets och ...och...och nu ORKAR jag inte mer!
Nu får det vara klart - i alla fall för idag.
Min nya kompis Sony Bildkälla
Nåt som jag tycker är kul och som jag inte haft förut är personliga ringsignaler. Då vet man redan före man tittar efter vem det är som ringer. Nåja, det är bara särskilt utvalda som fått sina "egna" signaler.
Maken t.ex - han har fått den här, men inte hela utan endast refrängen, som startar ca 1.45 in.
Sjunger gör 30-talets megafilmstjärnor Nelson Eddy och Jeanette MacDonald.

Nu blir det Formel 1 för maken och julklappsstickning för mig!


1 kommentar:

  1. Den musiken - makens ringsignal - var mammas favorit. Så rörd jag blev av att lyssna till den!

    SvaraRadera