måndag 5 november 2012

Tårtkalas

Ikväll är vi bjudna på kaninkalas! Jumjum fyller år och vi är bjudna på födelsekalas.
Jumjum är en dvärgvädurskanin och bor hos min Anders och hans Ella.
Jag har köpt födelsepresent till honom. Efter att ha rådfrågat damen i min lokala zooaffär blev det en påse torkade ärtor och en påse torkade morötter. Jag hoppas han gillar det!

Detta är inte Jumjum, men han ser ut ungefär så.

UPPDATERING:
Kalaset blev uppskjutet, eftersom Anders varit hos tandläkaren och hade ont i munnen.


3 kommentarer:

  1. Jag tänker bara på Pricken.

    (Jag kan inte se bilden.)

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte heller se bilden, men det gör inget. Hälsa kaninen nästa gång du ser honom!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera