lördag 6 augusti 2011

Visst är han söt?

Måste visa er detta!!!

4 kommentarer:

  1. ;-D Urbota söt!! Men varför hakar ingen på i hans glädjefnattsdans?!?
    hihi..söt var han! eller hon!?

    SvaraRadera
  2. Hugan:
    De andra bara står och glor. Verkar tycka att han är lite knäpp. Jag blir glad när jag ser filmen.

    SvaraRadera
  3. Tack för att du delade med dig av den här glädjedansen, min "lilla" mellanson 19 år blev nästan lika glad för han e en pingvinsamlare o har varit det sen han var 3 år o det har blivit en hel del med åren o nu samlar han dem även på dator o den här var ny för honom!

    Kramis o så återkommer jag med ditt inlägg senare när jag har hunnit ifatt!/Pockethexan själv

    SvaraRadera
  4. ...men man undrar vad det står i texten i rutan...-Den galna pingvindansen?..Den söta Pingu får frispel!...el?! någon som kan kinesika el japanska?

    <;p

    SvaraRadera