fredag 27 februari 2015

Bok(bak-)glädje

Idag ringde brevbäraren på dörren och lämnade över ett paket - min bok jag beställt på bokrean.
(Kan det ha varit julklappen, som gjorde att jag fick den hemburen ända fram till dörren och slapp hämta den hos postombudet?)
Den enda jag hittade som jag ville ha och dessutom ville betala för. Det är ganska många böcker jag vill läsa, men inte ha i min bokhylla och ganska många jag absolut inte vill betala för.
Jag var nere i min bokhandel, men var inte alls imponerad av utbudet och gick hem tomhänt.

Som ni förstår är jag en flitig besökare på biblioteket och jag är ju med i bokklubben i bokhandeln också, så jag får min beskärda del av läsning ändå.
Jag har en bok redan av Annika och nu blir det fler bakstunder.Här finns många
 fina recept på bröd, kakor och tårtor, som man kan äta som LCHF:are ...

...allt ifrån Focaccia...


...till smaskigt chokladbräck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar